Sakerna jag köpte på SHS igår :

Till Sten :)


2 Allround Schabrak 1 Hoppschabrak
Sjöhagen fellece-täcke med matchande allround Schabrak
Reflex-boots till vintern från Horze & Grimma med ludd
Man & Svans-borste & en vanlig enkel grovborste
Sadelgjord med hopp-platta ( Hopp-platta)

Till mig :)



Tävlings-skjorta & Ridpiké
Pannband från horze & tvåpack tävlingsstrumpor

köpte även 2 par ridbyxor men de var jättesmå i storlekarna så jag måste byta de på söndag :(
Men är riktigt nöjd med sakerna, på Söndag ska jag & Irma dit och röja ännu mer! :)

Emma


Kommentarer
Postat av: Mortenvanja

Very informative. Great site. Really professional.

2011-02-23 @ 10:41:09
URL: http://mortenvanja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0