snöstorm

Idag blir det ingen ridning för min del, det är för mycke snö. Jag var ute för en stund sen och hjälpte till alla hästar och höll på att frysa sönder! det snör och blåser på bara nåra timmar har vi fått nästan tre decimeter snö här i gryta! jag ser fram emot att rida imorgon jag får skjus hem av mirah som tog körkort idag så jag är hemma runt halv ett så då ska jag ta och rida ut min hästar i snön! Nu ska jag sätta mig och plugga och lite senare ikväll kanske man kan hitta nått bra på tvn? see you later!



Irma

tilda och jag tog lite bilder med min värdelösa mobil kamra medans vi väntade på mamma





lilla Molgan! han är sjukt söt!!


Kommentarer
Postat av: isabella

låter bra :p jag ska dit på fredag :D

2010-11-09 @ 20:27:13
URL: http://isabellaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0