Stalldag + tävling i morgon!

Headmaster rock Mirah bad om en uppdatering, det har varit lite dåligt med det under dagen. Trodde faktiskt att Emma eller Irma skulle ha uppdaterat så här dags men nej så var det inte. Så jag får väl skriva en snabbis! Var i stallet i 6 timmar idag. Mockade hela stallet och fixade och donade. Sånt måste man ställa upp på ibland! Red barbacka på min lilla ponny som jag alltid gör innan tävling nu för tiden. Hon lyssnade helt okej och jag hoppas att hon går bra i morgon när vi ska tävla. Jag och mina föräldrar åker från Gryta runt 08.00 då tar vi med oss Rudy och Garlic och åker iväg mot Södertörn. Vi blir borta hela dagen lång så mer uppdateringar kommer i morgon kväll om inte Emma eller Irma skriver nu nån gång. Här nedan för får ni se hur jag startar i morgon.
LC: Startnummer 3 av 24ekipage varav 3 efteranmälda

LB: Startnummer -3 av 22ekipage. Jag borde inte vara efteranmäld då jag anmält mig i tid men de hade satt in mig på fel klass så det strulade jätte mycket. Ska prata med dem på plats i morgon och fråga varflr det blev så här.


Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova. Ha en bra kväll och morgon dag så hör jag av mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg! Hoppas det går bra på tävlingen. :)

2010-11-21 @ 12:15:10
URL: http://teenriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0