Täävling i morgon!!

Nu är klockan jätte mycket och får fatta mig kort!
Har varit i stallet hela eftermiddagen och kvällen. Red barbacka på Rudy och hon skötte sig super. Lyssnade och allt. Man blir riktigt glad då! Sen har jag och Emma putsat och fixat med alla grejer, jag köpte mig även ett nytt schabrak som jag ska tävla i. Bild på de får ni se i morgon när jag kommer hem från tävling. För i morgon då drar jag och Emma iväg till Botkyrka och startar LC, LB. Det ska verkligen bli kul och jag hoppas att det går bra. Nu måste jag hoppa i säng men först hur starterna ser ut för mig i morgon!

LC, Start 31 av 32 starter, 6 strykna och 2 efteranmälda.

LB, Start 5 av 16starter, 2 stryka och 2 efteranmälda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0