tankar..

Här sitter man uppe hela natten när jag sagt att jag skulle sova tidigt idag? Men va fan det är fredag!
Kvällen hos släkten var super mysig, det är det nästan alltid när man får träffa alla. Fodrade sedan ute hos hästarna som gick fort när man är två. När jag kom hem kollade jag på när Olle sjöng från IDOL. Jag är kär, jag menar det, fy faaan vad han är bra.. Nästan lika damp attack som jag fick idag när jag äntligen kunde kolla på Twilight Audio commentary igen, det var awesomeness + att jag fick ännu en crush attack på Rob.. Nu har jag suttit och kollat igenom gamla texter och bilder från 8:an. Herregus vilka problem man hade då! Jävla trottsålder jag hade då.. Provade mig verkligen fram, hur jag skulle va och se ut och nu har jag landat här. Eller landat ar jag ännu inte gjort. Men i 8:an var det ju galet, haha! hittade bland annat detta som jag hade skrivit och kommit på själv..

''Du kan inte veta hur det känns fören du känner så. Ingen kan berätta för dig att det är så det kommer vara fören du är där själv. Ingen kan lösa de problemen som du själv har skapat. Bara en kan älska dig som du vill bli älskad.''

har inte berättat om mitt foto intresse, just nu ligger det lågt så jag vill ha en ny bättre kamera! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0