Tävlings resultat

Hejhej!
Nu har jag(Lina) äntligen kommit hem från Södertörn och stallet. Tänkte nu berätta hur det gick för min del!
L:C
När jag red fram var hon grymt taggad och lyssnade verkligen super. Det var inget problem alls på framhoppningen eller något hon var så himla rolig att rida när jag själv kände att hon var riktigt pigg och glad! När jag kom in på banan höll sig detta tempo hela vägen runt. Rundan kändes super bra och omhoppningen den samma. Tyvärr så rev hon sista hindret i omhoppningen då jag verkligen chansade och tog en riktigt snäv sväng. Men man måste ju försöka och se hur det går. Jag är ändå riktigt riktigt nöjd för hon var verkligen skit duktig!
L:B
Hon kändes jättebra på framridningen här också. Lyssnade bra och hoppade jättefint på hindrerna. Jag startade först i denna klass och när jag gick bort till ridhuset tog det ett tag för mig att få komma in och under den tiden blev Rudy otålig och jag blev jättenervös. Ush det var jätte jobbigt, förstod inte alls var det kom ifrån. Väl inne på banan kände jag redan från första hindret att hon inte hade någon lust.. Hon stannade på 2:an som var en stor maxad bred oxer. Kom på den igen och då hoppade hon fint. Fick en dålig väg till 3:an men hon hoppade den och 4:an. 5:an som var en mur tog hon också bra. Sen kom vi till kombinationen... Hon blev lång innan och tvekade, hoppade A men stannade på B.. Därmed utesluten eftersom det var regionalt. Men det är sånt som händer. Våran första regionala tillsammans och hennes första någonsin. Det är bara att kämpa vidare.
Jag är sjukt nöjd med dagen även om resultaten var sådär!

En video från L:C kommer dyka upp någongång under kvällen!

Jag älskar henne lika mycket ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0