Lång tisdag

Hejhej! Idag har jag varit trött och halv seg. Beror dock på att jag bara sov 3timmar i natt, hatar att jag inte kan somna ordentligt!  Menmen, skolan flöt på som vanligt, vi hade sista djurkunskaps lektionen idag också! Riktigt riktigt nice om ni frågar mig, Irma och Matilda. Tog som vanligt 5 bussen ut till stallet och mådde illa hela vägen.. 35-40minuter alltså. Inte riktigt kul, har helt plötlsigt börjat blivit åksjuk när jag inte ser vägen. Så fårt blocken försvinner ner på telefonen till exempel så mår jag illa.. Sen var det bara att rida när jag kom till stallet. Hon var inte alls med på noterna idag och jag hade ingen lust så det gick ju inte direkt bra.. När hon blev tjurig stod hon och stutsa upp och ner på bakbenen.. Hoppas på bättre resultat i morgon, kanske ska ta sadel då? Fast nej jag gillar att rida barbacka.

Annars så längtar jag tills på fredag för då får jag äntligen min älskade och mycket väl efterlängtade Eclipse DVD 3-disc edition! Ska inte rida på fredag heller bara fixa inför tävlingen på lördag så jag kan kolla på Eclipse hela kvällen lång!

Bästa tjejerna riiight? ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, Eclipse! :D



Svar: Jo det var hur obehagligt som helst, men nu, tre dagar senare ser såret mycket bättre ut, så det är nog ingen fara. Ändå är det jobbigt att det är så nära ögat för det går som inte göra så mycket heller :/

2010-11-30 @ 22:29:25
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0