You think you are cooler than me

Hemma från stallet tidigt idag, verkligen grymt skönt! Skoldagen var även riktigt soft, vi hade bara 2 lektioner och på en av dem satt vi bara och pratade. På den andra jobbade vi Svenska men jag tycker språk är kul(förutom spanska!!) så det var inte direkt jobbigt, speciellt när vi skriver egna historier. Så kul! Fick sedan skjuts hem av Irmas syrra Mirah som tog körkort igår, rockigt va? Så vi kom till Gryta runt halv 1 kanske. Då åt vi lite och läste Frida. Sedan bar det ut till stallet för att rida, jag red i lördags senast så det var kul! Rudy skötte sig jätte bra för att vara henne när man rider ut. Lyssnade och drog inte allt för mycket. Sedan fixade jag i stallet och for hem. I kväll skulle jag behöva plugga men glömde boken i skolan, smart! Tar det antagligen lugnt i kväll alltså.

Lina

Bild från förra vintern!


Kommentarer
Postat av: Jessica

mysig bild :)

2010-11-10 @ 20:35:52
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Morganalvilde

Excellent site.

2012-02-02 @ 10:51:07
URL: http://morganalvilde.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0