Lite om dagen så där va

Hejj!
Ridningen idag gick jätte bra. Red Garlic, Irmas ponny. Han var pigg och glad mysig liten(stor) ponny det där. Mamma red Rudy och hon gick bra! Sedan red jag även Sten, Emmas ponny. Han är lite svår och eftersom jag inte alls känner honom så gjorde jag bara lite enkla saker. Han lyssnade bra efter en stund och det blev jag nöjd med honom. Sedan fixade jag i stallet och tog in alla hästarna. Nu hemma har jag ätit middag och fixat på datan, lite med startsidan och facebook(bild nedan hehe) I morgon så ska jag inte rida eller ut till stallet. Ska fixa lite här hemma och sen ska jag hem till Jonis med lite kompisar från gammla klassen. Sjukt underbart! Nu lyssnar jag på Taylor Swift nya album. Senare i kväll vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske blir någon film eller så. Ha det bra allihoppa nu!

Så ser min Facebook propfil ut nu, mycket fin!

Och min startsida, så sjukt fiiin hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0