Lördagsmys i wintriga-Gryta!

Morgonen spenderades hemma hos Lina där vi åt frukost och drog senare vidare till Gryta, där red vi i morgonljuset och bara njöt av de sköna vädret. Enligt min åsikt är det här nästan det bästa som finns med snön, dock är det väldigt jobbigt med alla snö-kockor och styltor som hästarna får.. Halkan är inte direkt heller att leka med! Jobbade lite galopp-fattningar från både halt,skritt och trav vilket slutade skit bra! Sten svarade för minsta lilla skänkel och allt bara flööt på! Vid 14-tiden fick jag skjuts ända till Brommaplan och därifrån tog jag tunnelbanan vilket resulterade med att jag var hamma vid halv fem tiden. Nu blir det Tacos till middag sen bara mysa framför TV:n! Pusshej / Emmaa

 

 


Finaste Sten


Älskade Gryta Södergård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0