Nattinatti

Eftersom det är torsdag så hade jag kvälls fodring som jag precis kom in ifrån. I vårat stora stall tar det nästan en timme, det är sjukt tråkigt! men det gick bra:)
imorgon har vi en ganska nice dag i skolan vi börjar nio och då har vi läsning i en timme sen är det håltimme och efter det ska vi han nån förläsning istället för idrott. Sen slutar vi!! Lina och jag blir hämtade av mamma så jag är hemma innan ett imorgon. ska rida hästarna då innan vi åker till mormor på lördag morgon. Nu ska jag sova så jag orkar gå upp 6 imorgon. Såg ni robinson idag fresten? jag fösöker tvinga Lina att kolla på det men muppen vägrar!



Irma



bjuder på en bild på världes bästa ponny, skulle ha ridit henne idag men det blev så mörkt så det får bli imorgon istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0