Ridning och lilla Emmett

Hejhej!
Nu har jag kommit hem från stallet och en skoldag! Skolan flöt på bra torsdagar är rätt sega men det var ändå helt okej! Ridningen gick helt okej, jobbade på de saker som A-K sa att jag skulle tänka på. Rudy gick helt okej, höger varv är jobbigt så det är bara att jobba vidare på det. Tänkte även mycket på min sits och hur jag satt när jag red. Efter ridning så åkte vi och hämtade en lite kisse. Han är runt 10-11veckor, svart och vit och han ska heta Emmett. (bild under) Han sitter faktiskt just nu brevid mig. Han är hel cool, inte ett dugg rädd eller så, verkar trivas bra. Hoppas ni också har det bra så hörs vi!
Pusshejj/ Lina


Lilla söta Emmett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0