rockar loss hos Lina!

Tillbringat hela dagen i stallet med hoppträning och lite annat som gick att göra på volten. Vaknade till snö, snö och åter snö men värre var det ändå här i Norrtälje. Hur mycket snö som helst och då överdriver jag inte! Lina & Jag rockade runt i stallet och jag var hyperexalterad av all denna snöö så jag vet inte vad. Filmade dagens träningspass med men på något vis vill inget film-redigeringsprogram ta emot våra filmklipp från mobilerna. suck! Övade på avstånd mellan räcken men mest sneda vägar från ett hinder till ett annat! bild kommer. Nu ska vi nog lägga oss efter att ha kollat på Lina's musikal Tarzan från 7:an!

pusshej/Emmaa

dagens övning! :)

winterwonderland, norrtälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0