Träning och kisse

Kom för ett tag sedan hem från stallet. Tränade för Anna Karin idag och Rudy var jätte duktig. Jag är verkligen riktigt nöjd och det är så kul att få höra att hon går så pass mycket framåt. Min lille ponny är bäst! Nu är jag verkligen sugen på att tävla. Men snart så är det dags! Igår blev det inget skrivade för mig för då var jag hemma hos Matilda med Irma och vi red hennes ponnysar, riktigt riktigt roligt. Vi kommer även hem hit till min familj få en ny medlem, i morgon ska vi åka och hämta en liten kattunge på ca 10veckor. Ååh vad mysigt det kommer bli. Visar bilder i morgon om jag får några. Ska fundera på lite namn för jag ska döpa han hehe, eller ja jag vill verkligen det. Har ni något tips på namn? Ett Svenskt människo namn vill jag verkligen inte ha. Funderar själv lite på Bliss, han är svart och vit :) Hör av mig sen i kväll för nu ska jag kolla på True Blood och Grey's Anatomy.

Kommentarer
Postat av: Märta

sv: Vad bra! Har också det, roligt! Då ska jag välja det. Bara jag får det att fungera :D

2010-10-27 @ 19:53:34
URL: http://marrizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0