Vilken är den bästa färgen på hästar?

På våran blogg finns det lite olika, Rudy är brunskimmel och riktigt fräck! Toppa är stickelhårig, Garlic är fux med bläs, Komplett är en vackert tecknad svarskäck och Sten och Cakan är rödbruna och "brinner" i solen. Men vilken är egentligen den bästa färgen? Jag gillar svarta och gråskimmlar och så är ju en riktigt maffig fux med bred bläs och vita stumpor snyggt! Vilken färg tycker ni bäst om? Är det kanske skäck? eller svart, eller isabell? Lämna en kommentar och låt oss veta!





 

 

 


Kommentarer
Postat av: jessica

ja är svag för skimmlar :D

2011-04-26 @ 20:27:57
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den bästa färgen måste jag säga är Bisses färg, alltså gulbrun! Han ser typ aldrig skitig ut ;)

2011-04-27 @ 11:20:31
Postat av: Karoline-satsande dressyrryttare

jag gillar bruna hih :D

2011-04-29 @ 00:10:54
Postat av: maja simonsson

hej

tack för komentaren på min blogg



jag gillar svarta och bruna

2011-04-29 @ 07:06:05
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0