Hiss!

Tänkte ta och hissa Glen Gordons nya schabrak. Vet inte om ni har sätt deras nya kollektion, men de är i alla fall riktigt tjocka och har stora rutor. Liknar väldigt mycket hur Scapas kollektion såg ut för nått år sedan eller så. Jag köpte ett GG schabrak från den nya kollektionen till att ha som tävlingsschabrak. Mitt är i fushia(?) allstå inte lila och inte rosa utan en blandning av det. Jag älskar färgglatt och det här passar utmärkt på Rudy.


Finns även i färgerna grått och beiget. I Like It!

Kommentarer
Postat av: tilda

Jag tycker inte om att de har härmat scapa så mycket. Tycker man får komma på något eget. :p

2011-08-05 @ 10:57:13
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0