Våra hästar!

Vi fick en kommentar som önskade att vi skrev lite mer om våra hästar och jag tänkte att jag kan göra det! Hade först tänkt skriva om alla men det blir för många (40 st!!) så vi tar bara de viktigaste!

Garlic
Honom vet ni ju redan mycke om, iaf om ni läser bloggen! Garlic är min häst, det är oklart vilken ålder han är men vi tror att han är 17! Jag rider och tävlar Garlic i hoppning upp till LA.


Cakan
Det är också min häst! Hon är ett fem-årigt sto e. Non Stop R. Jag har tävlat henne upp till 1m. Hon är ganska envis men har bra temprament och inställning.


Toppa
Min häst tidigare, jag har nog inte sagt att min syster ska rida henne nu men då blir det! Jag har inte tid. Hon är ett fem-årigt sto e. Vitluvens curbitz, ca 147 cm i mankhöjd! Hon är lite åt de latare hållet och väldigt snäll emot alla som rider henne!


Maja

En stor C-ponny som vi köpte innan sommaren som jag ska rida. Pigg och framot, ganska lättstressad. Hon gillar att hoppa! väldigt trevlig häst men som har varit ganska jobbig när hon kom till oss, hon var överpigg kan man säga.


Lillen
En annan c-ponny som vi köpte innan sommaren. Även han är fem-år men lite mer problematisk att rida! Läs mer om det längre ner! jätte söt dock!



Vi börjar med dem! Mer info kommer om andra hästar senare!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Kan du skriva om Bello sen?

2011-08-15 @ 11:52:47
Postat av: Kajsa

Toppa är bäst! Hoppas hon blir frisk snart :(

Vet inte varför jag ALLTID gillar sega hästar men nu har jag börjat rida en maxad c-ponny som är super pigg! Han ligger på topp 3 listan för först kommer ju Toppa sen Bello och sen kommer Mayfair som han heter..

2011-08-15 @ 12:09:19
Postat av: Anonym

Varför tror ni att Garlic är 17? :) Bäst bloggen!

2011-08-15 @ 12:39:20
Postat av: Nathalie

Toppen!

Fast du kan ju ta det pö om pö, så får alla plats iallafall.. ;)

2011-08-15 @ 12:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0