Åker buss!

Sitter just nu på bussen på väg upp till Norrtälje. Där ska jag sedan ta 645;an som går ut till söderby nedre där Irma kommer och hämtar mig med Garlic & KissMe! Så idag får jag alltså rida ifrån bussen , hur tufft/mysigt och oerhört skönt är inte det?! Att bara skritta i morgonsolen och kunna snacka om allt! Om de skulle gå att göra så varje gång skulle iallafall jag inte tveka. Mycket mysigare än att gå eller få skjuts! Till i vår plockar jag nog dit min eu moppe så går det nog betydligt snabbare men definitivt tråkigare! Så at the moment tiggt now så sitter jag och dunkar musik samt smsar på hög nivå! Skrev nyss en ny status på Facebook där jag skrev - " 2011 har börjat superbra, och de kommer bara att bli bättre!"

Vilket stämmer till 300% , jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. Jag har de bästa av vänner som förstår mig , min familj stöttar mig i allt jag gör och jag är bara oerhört glad.

My head keeps shaking , heart keep waiting and I don't know where to go. Cause all I wanna do is be with you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0