Dagen från iphone

Idag gick humöret upp igen, men nu gick det ned. Måste måste göra något åt detta. Var på praktiken idag och det gick bra! Fick rida en häst också så jag är nöjd! När jag kom ut till stallet pratade jag med Irma. Kollade på när hon red Garlic och sen red jag min egen prinsessa som idag var pigg och glad. Hon gick verkligen super i traven men i galoppen vart hon stark. Efter ridpasset så klippte jag henne! Äntligen, å Gud så snygg hon blev. Jag bloggar nu via iphone så kan inte lägga in några bilder och imorgon blir det nog ingen bloggning alls från min sida då jag ska på fest med massa gamla kompisar. Om man har längtat. Sen ska jag även ta tag i en annan grej kanske. Aja nu ska jag sova så jag orkar gå upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0