De rockar min värld

Först och främst. Jag har världens bästa vänner. Ni kommer aldrig i hela era liv att träffa några som Irma och Emma. De berättade för mig idag att det hade planerat en överaskningsfest till mig men lokalen vi skulle vara i blev upptagen men vet ni vad, jag bryr mig nästan inte om att det inte blev av. För grejen bara att de tar tag i något sånt och får hela min gamla klass att hänga på och folk från nya klassen betyder ju otroligt äckligt mycket. När Irma berättade det var vi i skolan och jag blev helt sjukt förvånad och jag var så nära på att börja stor grina.. Ni anar inte. Sen när jag träffade Emma så kom tårarna.. Fick fram "Du är det bästa som finns" sen så bara rann det för kinderna. Jag blir otroligt rörd av att de gjorde detta. Tyvärr gick det inte igenom. Hade det gått hade jag stått och storbölat inför massa männsikor. Oj ojoj..
Mina bästa vänner Irma och Emma är de finaste man kan få. De rockar min värld. 2/3 av mitt liv.

We will stick together forever. GG's is the shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0