Dröm outfit!

Jag längtar tills tävlings säsongen drar igång igen! Men tills dess ska jag gotta mig i massa fina tävlingssaker som jag aldrig kommer ha råd att köpa! Här är min dröm outfit till garlic och Toppa!




Garlic
Sadel: Pessoa
Schabrak och luva: Schockemöhle
Kavaj: Animo
Stövlar: Mountain horse
Ridbyxor: Mountain horse
Stigbygel: Soft up(Vill hällst ha en helt svart)
Benskydd: Jonh Whitaker




Toppa
Sadel: Pessoa
Schabrak: Lami-cell
Kavaj: Animo
Stövlar: Mountain horse
Ridbyxor: Mountain horse
Pannband: Swarowski

Vilken tycker ni var snyggast??

tack lina för hjälpen med bilderna!

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

jumping charlie :)

2011-02-07 @ 07:47:18
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Snygg utrustning! vet du vart man kan köpa Soft Up stigbyglarna? jag har letade jätte länge!

2011-02-15 @ 15:09:29
URL: http://liindiisen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0