.



Garlic
Jag red Gallan tillsammans med Emma och Sten på volten. Han gick helt okej! Han jobbade bra i traven men drog iväg lite i galoppen, egentligen brukar det vara tvärt om med honom, han brukar vara lättare att jobba i galopp! Jag jobbade mest med att få igång bakdelen som vanligt och jobba igång han gamla stela kropp.

Toppa
På Toppa red jag ut idag. Hon gick jätte bra! Hon är väldigt enkel att rida ut på, även när hon är själv som hon var idag. Kändes konstigt att rida ut ensam jag, jag som alltid rider med Lina men idag är hon hos Tilda så då blev det så. Toppa gick som sagt super ändå och var väldigt pigg!

Cormack
Idag red jag min systers häst Cormack och hon red Komplett åt mig. Cormack är en av de absolut svåraste hästarna jag har ridit! Han är väldigt känslig och het men måste ridas starkt, han är inte jätte stel men vägrar att böja på kroppen utan går som en pinne hela tiden! Han är också väldigt hettsig särskillt på hinder! Men jätte rolig att rida. Om ni vill veta mer om Cormack så kan ni läsa min systers blogg här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0