Fredag!

Idag har jag hunnit med riktigt mycket faktiskt! JAg och Johanna har packat och fixat allt för henne och Karlo inför imorgon! Det är ju trots allt tävlingsdag för de! Johanna och Karlo ska starta 1.05 & 1.10 samma klasser som både Irma och Mirah tror jag. Sen på Söndag så ska även Irma och Lina tävla på samma ställe fast denna gång på ponny.

Min morgondag och helg kommer att se ut såhär!:

Först går jag och Johanna upp och är vid stallet runt åtta tiden sen drar vi mot stäket vid nio. Efter själva tävlingsdagen är klar så åker jag med Irma & Westerlundarna upp till norrtälje där jag rider min bästa SuperStone och ska mysa med mina GG's med film och massa taggning för morgon dagen!
På söndagen är de samma sak upp tidigt och med de 2 andra GG'sen som ska starta sina första klasser för iår och både tävla mot varandra men även individuellt. Ska bli jättekul att se faktiskt haha! Efter det åker vi tillbaka till Norrtälje och jag tar mig an Sten sen drar jag hemåt och beräknar att vara hemma runt 23 tiden på söndag kväll! Så då kommer ni att få en grymt mycket bättre update än ni fått idag och resten av veckan! :)
pusspuss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0