Lina får freakout, som vanligt

Jag måste bara få skriva av mig så orkar ni inte sitta och läsa mitt Twilight freakout så kan ni hoppa över detta!

Blööööhhhh, aah jag vill bara ställa mig rakt upp och ner och skrika, gråta, skratta och eh, dampa loss. Har suttit och kollat på en drös Robsten videos, nya som gamla. Jag tröttnar inte. Blir helt galet till mig och sitter och stor bölar åt dem. Såg nyss en video som sammanfattade 2010. Som jag sätt förut och jag brast ut i tårar och ville bara skrika att de är bäst. Blir helt paff av vissa och andra sådär fan tjutig.. Känner mig verkligen som världens största patetiska tönt men jag kan inte hjälpa det. 15 juni 2009 då såg jag Twilight för första gången och sen dess har det bara växt mer och mer på mig. 2010 var galet. Speciellt 16 augusti. Så himla EPIC. Jag älskar det, jag är så sjukt ledsen att behöva säga det men jag älskar att vara så här extremt tokig som jag är. Vilket jävla super extremt bra liv jag lever.
November i år säger jag bara, London, Breaking Dawn premiär. Jag. Ska. Vara. Där. punkt slut.

epic shit. jag tror jag ska sova nu innan jag verkligen exploderar av epicness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0