Mer kommer i morgon!

Har fått lite videos från Emma så imorgon kväll kommer det upp en film från förra söndagen. Bättre sent än aldrig! Det blev ingen ridning idag eftersom underlaget är som det är så går det helt enkelt inte över huvudtaget. Det är personer som har försökt ute i stallet men de har fått vända för hästarna bara haökar runt även fast de är broddade. Så jag vet inte alls hur det blir med tävlingen i helgen. Beror på om jag kan komma iväg på ridhus träning på onsdag men det är ju transport dit och tillbaka som kör ihop sig. Vi får vänta och se!

Ska snatta lite bilder som Irma tog idag på mig och lite hästisar så jag kan fixa ihop nått kul! Så kanske det också kommer upp i morgon. Nu borde jag sova men tror jag inte har nån lust med det så hamnar nog på youtube och kollar på lite Robsten videos. Mysigt. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0