Min stjärna idag!

 

SuperStone!

Idag var han verkligen en SUPERSTONE! Inte riden på tre dagar och jag hoppar upp på engång eendå, nu har jag verkligen överträffat mig själv. För bara några veckor sen skulle jag stått och longerat i säkert en 3-4 dar men nej nej just nu är mitt självförtroende på TOPP! Tillbaka till ridningen då, idag var han taggad och då menar jag rejält. Full fart på en gång och det tog mig säkert en halvtimme att bara få honom lugn i traven, DET är min Stonie det! Efter ett tag jobbade han på riktigt bra och då fattade jag galopp! I första fattningen flög han upp i luften och brände av några små bocksprång men denna gån var jag på som FAN och skulle vinna lver honom. Vilket jag gjorde! Det kändes riktigt bra att sitta kvar för engångs skull när han håller på och brallar! ( Sist var jag ute i skogen och flög av.. fick se en häst rumpa flyga hela vägen till stallet, medans jag fick GÅ ) Så nu är ag glad och min lilla Star är tillbaks . Världens grymmaste STEN!

KICKASS SÄGER JAG BARA!



Kommentarer
Postat av: Louise (fotoblogg)

Härligt att det gick bra!

2011-02-22 @ 20:16:06
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0