Ridning i solskenet!

Sten!

Idag kom vi alla 3 Gg's ut med den tidiga bussen till stallet. Irma och Lina låg inne och snackade för de ska träna ikväll och är ute och fixar deras hästar nu, medans jag gick ut och red. skulle eventuellt också träna men nu blev gruppen tyvärr full :( Iallafall, tillbaks till ridpasset! Han kändes superbra och jag red även idag med sporrar + mina stövlar vilket resulterar med att jag får mycket bättre kontakt med honom, skänkelvis. Gick i stadig och väldigt djup form för att vara Sten men i vissa stunder rusade han bara iväg vilket jag absolut inte tyckte om.. Finns mycket att träna och jobba på men just nu nöter jag bara grunder på grunder på grunder. Halter , igångsättningar samt gallopp fattningar, avsaktningar!  Ponnyn kändes iallafall riktigt fin , och då de var soligt så fick det till och med bli en söt bild på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0