Ridning idag

Åkte ut till stallet runt 4 och träffade Irma. Vi red ut tillsammans bara en snabbis. Det blev mer snack än ridning, som det ofta blir när hon och jag väl börjar prata. Rudy fick bara gå på, sträka på sig ordentligt helt enkelt. Men kom hem nu med ett lite bättre humör. Irma är en sån person som man kan snacka med och sen komma hem gladare. Vi snackade lite om helgen och bestämde att jag skulle sova där från i morgon tills hur länge vet jag inte. På lördag kommer även Emma och Matilda upp. Kanske nån till? Vi vet inte hur det blir med den saken men annars blir det vi tjejer som ska mysa och fira mig typ ? hehe. Men det blir nog super.

Det ska bli varmare i helgen säger dem. Men sådär varmt blir det nog inte.. haaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0