Snabbis i stallet

Imorse vaknade jag vid 8-tiden och då hörde jag och Irma fåglarna kvittra = VÅÅR! Sen när vi väl tog och tittade på termometern nere i köket så stod den såklart på -26 grader, så ingen vår här ute. Anna skulle ta bilen till Täby så idag hade jag bara lust att dra mig hemåt. Så jag snabbade mig ut till stallet och mockade sant fixade allt så att Stene skulle klara dagen.

Just nu sitter jag på pendeln på G till Ösmo där Andreas föräldrar plockar upp mig, supersnällt! Allt är toppen bra förutom att de sitter ett gäng jobbiga typer som sitter och argumenterar om att nån är skyldig nån annan runt 300 kr.. Herregud jag orkar inte me de här människorna alltså haha! Ska ta och förflytta mig längre fram i vagnen och koppla in hörlurarna. Funderar på att läsa lite matte B medans jag ändå håller på!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0