Soft Up stigbyglar!

Fått lite frågor angående softUp stigbyglar om att de är svåra att få tag i, men nu ska vi göra det enkelt för er alla bloggläsare! Det är nämligen så att Candy's Ridshop , Ridshopen som ligger här hos oss i Gryta, ska n'mligen ta in det hörde jag Irma säga idag! Så jag vet inte när men om nån månad eller så så kommer de finnas att köpa här hos oss på gården. Hur bra är inte det?! Super skönt för oss GG's att slippa behöva leta land och rike runt om vi behöver något. Då är de bara att gå ut i shopen hihi! Därifrån kommer alla mina täcken, min RaceSafe och fårskinnen plus massa smågrejer! SUPERBRA!




Kommentarer
Postat av: louise & sofia

sv: hihi tack detsamma :D

2011-02-15 @ 21:10:59
URL: http://galetfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0