Svar på kommentar!

Jag tycker att eran blogg är jätte bra! Undrar en sak bara. Hur känner ni tjejer varandra? Ni värkar vara väldigt bra vänner!

Svar: Hihih tack va glad jag blir! :D det här kan bli en ganska lång och svår förklaring men jag ska försöka! För några år sen gick Lina i klassen under mig på skolan som vi båda gick på då. Hon började senare rida en häst i vårat stall som heter Robban, vi var inte jätte bra kompisar snarare bekanta eftersom båda har svårt att ta kontakt med nya människor! För lite mer en ett år sen hade Lina praktik och var hos oss på Gryta Södergård, jag hade sabbatsår så jag jobbade hemma och var med Lina hela dagarna i två veckor efter det började vi umgås mer och mer! I sommras var vi med varandra nästan varje dag och sen började vi i samma klass och blev ännu bättre vänner!
Emma kom till Gryta för första gången på ridläger! Hon var här två gånger och fastnade för en häst som vi kallade Kulan! Efter det andra ridlägret så köpte hon honom och när hon sedan hade blivit för stor och inte kunde ha kvar honom så frågade de om vi kunde hjälp till att sälja honom åt dem! Det kunde vi så klart och som betalning så fick vi ha honom på våra läger! När Kulan kom hit så kom även Emma och jobbade här och vi umgicks stora delar av sommaren. Men det var först när Emma bestämde sig för att köpa Sten och ställa honom i vårat stall som vi blev riktigt bra vänner!
Idag är vi bästa vänner och träffas i stort sätt varje dag! När Lina och jag umgås som mest så träffas vi i skolan, åker hem och rider tillsammans och sen sover hon här, de dagarna kommer ganske ofta! Och för det mesta sover Emma här! Måste bara säga att bättre vänner går inte att hitta!!


Kommentarer
Postat av: carinasvensson

sv:tack :)

tyvärr kan jag nog inte svarar vad det tränset är köpt,för det tror jag vi fick med när vi köpte henne. och så har tränset lite delar från andra träns också. men var det något speciellt du gillade med tränset? :)

2011-02-22 @ 11:37:21
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0