Träning

I Onsdags var jag och tränade för kattis. Jag tog med mig Toppa och Cakan eftersom båda ska tävla nästa helg och det gick super super bra!!

Cakan
Jag red Cakan först, red faktiskt i samma grupp som Linnea som är med i vårat lag och My som har köpt Carisma av oss, jätteroligt att rida med dem! Cakan gick super! Hon fick massa beröm för sin hoppteknik och Kattis sa bla att jag borde rida på falsterbo på henne och att hon hoppar lika bra som sin pappa (Non Stop R)!! Även jag fick massa bra kritik så jag är super nöjd! Temat för dagen var bana och på slutet så hoppade jag och cakan en lite bana på 90 cm. Hon gick super!

Toppa
Även Toppa gick jätte bra! I den gruppen red Maya, Salme och några tjejer från deras stall. Det var jätte kul att se mayas ponny Valmo hon var super fin och jätte roligt att se att Salmes gamla ponny fortfarande är så pigg! Toppa skötte sig super och även hon fick beröm för sin hoppteknik! Det kännes verkligen jätte bra inför tävlingen nästa helg hon har fattat vad hoppningen innebär och tycker att det är kul! På slutet hoppade vi en bana på 80 cm och hon gjorde det super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0