Träningen + Skoldagen

Nu har jag(Lina) kommit hem, duschat, ätit middag och ska nu skriva hur jag tycker det gick idag på träningen.
Från början kändes Rudy faktiskt bra. Hon lyssnade fint på min hjälper och var allmänt duktig. Jag fick även beröm för min sits vilket man alltid blir glad för. När vi började hoppa blev hon stark och lång. Detta höll då i sig hela passet och jag mår skit dåligt nu pga personliga skäl så jag hade inte riktigt orken att verkligen ta tag i henne som jag kanske skulle gjort om inte massa saker som har hänt hade hänt. Men det här var första träningen för säsongen så jag får ta allt med en klackspark. Samt att det var första gången jag tränade för Kattis. Ska nog träna för henne några mer gånger och se om det är en tränare som passar mig och Rudy. Funkar det inte så fortsätter jag helt enkelt inte.
Ikväll blev det väldigt sent och jag har känslan av att jag inte kommer kunna somna nu. Mår som sagt piss piss piss dåligt. Livet var på topp och nu har det nått botten igen. Ska väl kämpa för att komma här ifrån..

Sådär toppen kändes hon inte idag.

Tar en snabbis om dagen. Sov ju hos Matilda och vi hade det bra. Förutom massa som hände igår kväll. Skoldagen var jobbig, psykiskt för min del. Med allt som hände eller ja inte hände så ledde det nu till att jag under hela dagen när som helst skulle bryta ihop. Mitt liv är inte längre så bra som jag trodde det var..

Du kom, vände upp och ner på allt och drog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0