Trötter?

Nu ska jag snart sova! Jag är riktigt trött efter att ha pratat med tjejerna hela natten haha! Vi hade iallafall jättekul igår!
Idag har jag bara ridit Intruz, mamma red garlic i ridhuset idag också och jag kännde att jag inte han med mer eftersom vi har en innlämningsuppgift som ska in imorgon som jag var tvungen att skriva klart! Den är iallafall klar nu så det är inte så mycket mer att göra ikväll, bara äta mat och fodra, jag är inte så sugen på att gå ut igen men det måste göras! Nu ska jag ut i stallet och fodra! Jag hinner nog inte blogga mer ikväll så det kommer upp lite från mig imorgon!

Jag och Lina får stå för bilden


Kommentarer
Postat av: Carolina - S.Assla

Har du stall utanför huset precis? :)

2011-02-16 @ 17:23:50
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0