Vinterkaos!

Nu är jag 17 år, har varit det i en dag men igår hade jag inte tid att skriva. Var borta hela dagen med klassen i Kungsberget, och fy vad kul vi hade. Livet leker just nu. Hihi är lagom glad. Men tillbaka lite till min födelsedag. Fick en kommentar i förrgår om man vad jag öskade mig. Jag kan säga vad jag fick i stället. Av min föräldrar ska jag få beställa et par Pioneer stövlar!! och mamma har beställt ett par Roeckle handskar. Sen fick jag ett speciellt skydd till min iPhone av pappa och en fin tekopp! Av min lillebror fick jag presetkort på bio. Sen hade jag även mina kusiner på mammas sida här och mormor. Av dem fick jag en fin filt som passar utmärkt i mitt rum samt ljus hållare som också passa i mitt rum. Av mormor fick jag presentkort på evenemange på globen! Måste hitta nått jag vill se och dra med mig någon/några och se. Idag kom jag inte heller iväg till praktiken för att SL har ställt in all busstrafik! Så jag är hemma idag!
Hör av mig senare under dagen!

Är ändå glad glad glad. Även om snöovädret är kast. Nothing can bring me down now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0