We're on the right track!

Igår var alla GG's samlade och vi hade en riktigt myskväll. Förutom att vi fick springa och jaga hästar mitt i natten då de hade haft sönder staketet men bortser vi från det var kvällen super! Vi gick upp tidigt i morse eller Emma gjorde, hon släppte ut hästar, jag och Irma låg kvar i sängen och sov.. Sen fick jag jätte brottom för att hinna rida Rudy. Det blev ett sjukt snabbt ridpass och hon hade så mycket överskotts energi och jag hade ingen lust så hon fick gå på i galopp några varv med lugnade inte ned sig men hon gick fint i traven, bara lite för fort för att jag tycker att hon arbetar på bra. Nu ska jag klä på mig lite finare kläder och fixa mig lite då vi får gäster om 1 timme eller så.
Men annars är allt tummen tummen upp just nu. Så jävla nöjd med livet.

Lyssna på denna och njut, så himla himla grymt! Mitt självförtroende åker upp på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0