-


Garlic
Red honom på volten med inspänning och det gick super! han går alltid jätte bra med inspänning, han blir väldigt avslappnad och jobbar på bra! Underlaget var lite bättre idag! Skrittade sen av honom en stund ute, hela ridpasset varade i ca 50 min.

Toppa
Red ut på skogstorpsvägen och en bit ut i skogen, eftersom det var ganska halt blev det mest skritt och lite trav. Hon skötte sig jätte bra! som alltid när man rider ut! Jag red i ca 1 timme.

Komplett
Blev en kort skritt runda på Kompa ner i Skogstorp i ca 30 min, även om skötte sig väldigt bra! Hon blev lite trippig på hem vägen men efter lite halter och volte lugnade hon ner sig.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Saknar er alla, hoppas jag kan komma upp någon helg :) Hehe angående Toppa så är hon jätte mysig i skogen men lite läskig när det gäller att "gå" upp för vägkanten xD

2011-01-17 @ 21:25:51
URL: http://karlsborg.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0