13 januari 2011

Nu är det Irma som skriver igen! det händer faktiskt att jag gör det ibland. Som ni kanske har läst så började jag och Lina på våran praktik idag (vi går i samma klass), jag ska vara hos våran tränare Anna-Karin varje Torsdag och Fredag den här terminen. Jag var ute hos henne kvart över nio i morse och började direkt med ridning. Red två hästar och fixade lite hö påsar hos henne alltså blev det en kort dag. När jag kom hem runt tre så gick jag ut i stallet efter en snabb fika och red, men mer om det seare! Senare bar det av ner till Mirah och Benny som fyller 30 idag för att äta tårta. Och nu tillslut är vi hemma och ska äta middag! Mamma ropar på mig nu att vi ska äta! Lite senare kommer det ut ett inlägg om dagens ridpass men nu ska jag försöka få i mig lite mat i min mage som är full med tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0