3 timmar hos frissan

ursäkta för usel update från min sida, men jag har suttit hos frissan sen klockan 15 och kom hem nyss! Slingat och fixat lite med håret sen nu är det ju handbolls semi-final, och jag som är handbollsfantast måste verkligen kolla! Just nu är sverige på g upp igen och ligger under bara 4 som tidigare var 8, goo sweden!


Stenisen fick vila idag men imorgon ska jag upp och rida sen på söndag tar jag  & lina och åker till rishuset i kvilunda! Skitkul ska det bli att komma iväg och kunna rida ordentligt, förhoppningsvis kunna skutta lite också! Längtar super mycket haha, fjollig som jag är :) Irma har varit på road-trip idag och provridigt en stor-häst som hon verkade älska! Kul för henne, mer om det får ni säkert snart hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0