Blåsig ridtur!

Idag slapp jag rida själv då Irma följde med mig ut. Vi red ner i kurvan där underlaget var jätte bra med tanken på alla förhållanden. Rudy var idag framåt och väldigt stark. Hon har en tendens till att skaka huvudet åt sidorna och rycka tyglarna ur handen på mig och sedan köra ner i huvudet och springa så fort hon kan.. Eller ja hon försöker det i alla fall. Jag försökte jobba henne lite med hon drog så mycket och var jobbig. När man gör halt blir hon sur och börjar trampa omkring.. Får se vad jag hittar på i morgon om det kanske då kan bli lite mer ordentlig ridning och inte bara rida ut och låta henne springa. Hoppas inte det blåser lika mycket i morgon som det gjorde idag. När vi red hem så var det kallt!


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

fin bild :D

vrf heter ni just gryta girls? :)

2011-01-26 @ 19:11:23
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0