brunt vs svartläder

Själv tycker jag att svart är snyggast men vissa hästar tycker jag passar bättre i brunt. Om de ska vara brunt läder tycker jag att de ska vara en mörk rödbrun färg och jag tycker inte att de är snyggt på dressyr banan utan passar bäst på hopptävling. Jag rider med brunt läder men jag skulle helst rida med svart, alla mina hästar har samma sadel och den är brun och enligt mig är de inte snyggt att blanda brunt och svart i utrustningen, derimot tycker jag att Toppa är väldigt snygg i brunt. Nästa gång jag köper en sadel kommer jag köpa en svart sadel.
Så vad tycker ni Brunt eller svart?




Kommentarer
Postat av: Linnea op de Weegh

Båda men jag föredrar brunt :)

2011-01-25 @ 00:13:54
URL: http://polze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0