Dag 1 - presentera din häst

Jumping Garlic
Garlic är en valack på 21 år, alltså en gammal gubbe! han är fux med bläs och vita stumpor bak. För det mesta är han super snäll men ibland får att för sig att han inte vill göra det man säger till honom och då blir han arg! och för det mesta så slutar det då med att ryttaren ligger på marken! Det har hänt mig två gånger en gång på tävling och en gång på uteritt. han är väldigt bra på att luras och att låtsas jobba är han specialite! han går för det mesta och kröker på nacken och ser fin ut men jobbar igentligen inte alls. Han älskar att hoppa men inte på tävling och dressyr är roligt om han får göra som han vill. I hagen är han en ensam varg men också den enda som gillar e lite mer udda hästarna som Rudy och Sten.

När man hoppar hemma ställer han upp på allt!



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Åh, taaack så mycket! (:



Haha, du påminde mig just om att jag borde plugga också... tack så mycket, hah ;) Matteprov och spanskaverb tills imorgon.



Ha en fin kväll med din matte B, haha :P

Kramar

2011-01-27 @ 21:28:36
URL: http://emaapemma.blogg.se/
Postat av: Maja

sv; Okej, kul och veta! Ska komma ihåg det! ;)

2011-01-27 @ 21:51:59
URL: http://mysweetpony.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, tack! tur det är någon som uppskattar mina miilslånga inlägg :)

Fin blogg ni har !

Kramis

2011-01-27 @ 21:52:52
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0