distans var det ja..

Direkt efter stallet drog jag till gymmet och tränade i en timme! Har laddat ned nån smart 'app' till min Iphone där man räknar dag till dag hur mycket man tränar samt hur mycke man ska äta osv för att gå ned så mycket som möjligt i vikt hehe. Tycker sånt är jättekul att exprimentera med! :D Så som jag skre gymmade jag i en timme och åkte hem för att duscha. Precis när jag kom innanför dörren så kom min storasyster maria fram och undrade om jag ville följa med till Nacka Forum! Såklart jag ville det, varför inte liksom!?!?! Så dir åkte vi och med hem fick jag med mig 3 par Jeans och 2 tröjor! Jättemysigt att bara åka iväg hon & jag, så jaaaa där försvann min plugga-distans dag... vilket gör att jag kommer få sjukt mycket att göra på torsdag istället, K U L !


Isen har tagit över större delen av Stallet så idag blev de en lugn longering samt promeenad för Stenes del, känns som om vi är långt ifrån det tävlingsekipage som vi var när jag först satt på honom. Juste föressten, har jag berättat hur och varför jag köpte just Sten? Kunde ju valt i princip vilken häst jag ville från hela Sverige..

Skulle ni vilja höra hur det hela gick till?! :)





Bara lite sliten efter en heldag med födelsedagsfika kl 0600 , Jobb i stallet till 11 och sen ett skönt gympass.. njaa!


Kommentarer
Postat av: Is

sv: taaack! :D:D

2011-01-18 @ 20:46:56
URL: http://istenis.blogg.se/
Postat av: Is

sv: taaack! :D:D

2011-01-18 @ 20:46:58
URL: http://istenis.blogg.se/
Postat av: Johanna Torudd

sv: haha, jag vet ;D just därför är det kul att de finns några ;) bara de håller sig till en bra nivå! :) Tack! :D

2011-01-18 @ 22:43:16
URL: http://www.johannatorudd.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0