En tråkig kväll

Det som sagt ingen ridning idag för min del, men ska försöka ta nya tag i morgon i stället och se om det kanske har blivit bättre. Hoppas och ber att det har blivit det. Annars så har jag faktiskt inte gjort något denna kväll. Synd att jag inte hade några läxor tycker jag nästan för då hade man ju fått dem gjorda men nej nu var det bara att gå runt och inte göra något. Hade tänkt nu att krypa ner i min säng och läsa ur Breaking Dawn, fick ett sånt sug efter den boken för en stund sen så då är det bara att plocka fram den och läsa. Ur mysigt. I morgon väntar en lång dag i skolan så mig hör ni nog inget ifrån förens frammåt kvällen.

Klassisk bild ;) Har försökt lista ut från vilken Twilight bok det är men kan inte komma på det.. Sånt stör jag mig på, kommer jag inte på en sak som jag ser men vet nästan vad det är så måste jag för det mesta komma på vad det är annars blir jag små sur och irriterad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0