.



Jag kom hem runt fem idag och då började jag och Lina med att fika och sen gick vi vidare ut i stallet. Tyvärr så var jag ganska lat idag, jag hade tänkt rida minst två hästar men det blev bara Gallan.

Garlic
Jag red ut tillsammans med Lina och Rudy, vi red en runda som vi kallar Runes kurva, underlaget var super med tanke på hur det ser ut på alla andra vägar och på volten. Garlic gick jätte bra idag! han lyssnade på mig, även i galoppen. När vi skrittade jobbade jag honom genom att flytta för skänkel osv. På hem vägen blev han lite stark i galoppen men han gick att hålla. Vi kom tillbaka för en stund sen och efter det så hjälpte jag mamma att ta in några hästar och nu sitter jag här.



Om jag orkar med det här vädret (det blåser som tusan!) så går jag ut snart igen och tar upp Toppa en stund på volten men vi får se hur det blir med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0