.


Vi kom hem sent igår så jag han inte lägga ut det är då så jag tar det nu istället!

Komplett
Som ni kanske har sätt så red jag ut tillsammans me Lina och Rudy på Kompa. Hon gick super! och hon är underbar att rida! När rider ut så blir hon väldigt pigg och krullar ihop halsen i en boll vilket jag försöker jobba med, jag vill att hon stäcker ut halsen så att hon kan bärja jobba ryggmusklerna igen, hon är väldigt omusklad efter att ha vilat i ett år. Jobbade dock inte så mycket med det igår eftersom jag måste göra massa halter och volter för att lugna henne och det är inte så roligt när man rider tillsammans med nån. Jag tänkte ridas ut på henne idag också och då kan jag jobba lite mer.

Toppa
Red henne en kortis på volten och jobbade i skritten. Det blev mest övergångar mellan skritt och halt, jag hann inte så mycket för sen var det dags att fixa Garlic för träning!

Garlic
Igår morse bestämde vi (Mamma, jag och min syster) för att åka och träna, det har varit på gång ett tag men vi har aldrig kommit iväg. Igår provade vi en ny tränare som heter Kattis. Nån som har ridit för henne? Hon var iallafall bra! Garlic gick super! han har inte hoppat på länge så han var väldigt pigg. Temat på träningen var lösgjordhet och på slutet tycker jag att vi hade lyckats med det, han kändes jätte bra! Han lyssnade på mig och väntade på mig hela tiden. super ponny!


Kommentarer
Postat av: Linnea och Matcho

Hej, undrar om ni(Irma och Mirah) kanske kommer att träna flera gånger för Kattis? Det var kul när ni var där och det tyckte även Matcho såg ut som han kom ihåg Garlic:)

Mvh//Linnea och Matcho:)

2011-01-27 @ 17:50:46
URL: http://matchoinmyheart.blogg.se/
Postat av: Linnea

Okej, vad kul om du kommer flera gånger, vi bruka bara vara tre stycken i gruppen nu, det är ju ett riktigt bra ridhus tycker jag för det är stort och fint:) Gratta Mirah från mig och hoppas att allt går bra^^

Tack för erbjudandet Emma men har redan en som fixar sånt åt mig, min bästa polare Emil, det han inte vet om photoshop är inte värt att veta, men har han för mycket att gör hör jag av mig:)

Vi ses 8 feb hemma hos er Irma, jag och min mamma kommer^^ Ha det bra tills det:)

2011-01-29 @ 17:37:43
URL: http://matchoinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0