Godnatt!

Ska nu ta och krypa ner i sängen och börja läsa Dead Until Dark av Charlaine Harris, första boken i serien the Sookie Stackhouse novels, som nu gjorts om till TV serie också men som där går under namnet True Blood. Fick även nyss en Twilight kick då de släppte Breaking Dawn bilden jag visade tidigare i veckan i Hög kvalité, ååh jag blev helt till mig haha! Bara 305 dagar kvar läste jag på en blogg. Dessutom är det Golden Globes i natt som jag spelar in och kollar på imorgon kanske om jag hinner. Rob ska presentera så det ska bli super super, + att jag älskar film&musik galor i alla dess former. Lagom mycket nice!
Nej nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa. Ny vecka i morgon och nya tag.

Kommentarer
Postat av: :)

hej. såg i en kommentar att de var någon av er som gick på ett hästgymnasium? :)

tänkte höra om du kunde berätta lite för mig hur de är och hur de funkar?

ska nämligen söka i år så vill ha lite tips :)

tack på förhand!

2011-01-17 @ 18:33:59
URL: http://istenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0