GrytaGirls Dissar!

Jag ville ta mig i ackt och dissa kopior. Hittade ett utmärkt exempel. Två schabrak, det ena är från Hööks och kostar runt 200kr. Det andra är från Lamicell och kostar runt 600kr. Dessa två schbrak är löjligt lika varandra och tycker det är en fet diss stämpel. Att Hööks ska härma Lamicell med en billig kopia? Nej det faller inte mig i smak över huvudtaget. Jag tycker det ser ut som man försöker men inte kan. Nej tack till billiga kopior.

Eller vad tycker ni?

Är det snyggt med billiga kopior?


Kommentarer
Postat av: tilda

usch! Så jävla töntigt när dem gör dem SÅDÄR lika! Okej om de "härmar" lite, men det där är ju ipricip exakt,förutom att lami-cells är snyggare...

Puss på er cheyyoooor !

2011-01-13 @ 14:17:37
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: mirah

ååh, bra dissat! Hatahatahata billiga kopior, och de som köper dem!

2011-01-13 @ 16:20:39
URL: http://mochu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0