halmnät

Imorse när jag kom in i stallet stod sten helt lös i gången. Under morgonen hade han rotat igenom alla ryktlådor & ryktpåsar som finns i vår gång och hällt ut allt innehåll på golvet, rolig häst va? Så de första jag fick göra var att sortera ihop allting och lägga de i respektive ryktlåda haha! Han had eäven ätit upp allt hästgodis ( 3 burkar en i varje ryktlåda ) och de låg allt möjligt skräp på golvet! Jag vet inte vad jag ska göra för att få honom tillfredställd i boxen, undra om han saknar en kompis att ha bredvis och bita på? hmmm.... MEN inatt ska jag iallafall prov amed att sätta in ett nät fyllt med halm som han kan käka på och slita och dra i! hoppas verkligen det funkar :)
supersten,supersten,supersten!

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

åh :/ men hur kom han ut?

2011-01-30 @ 20:01:21
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0