I skolan

Hejsan hejsan!
Nu sitter jag och Irma i skolan och vi har inte lektion förens om 1timme ungefär. När vi slutar så får vi skjuts hem av Mirah. Sjukt sjukt skönt. Idag ska jag inte rida tror jag. Igår gick det ju som sagt inte och jag tror nog inte att underlaget är bättre idag tyvärr. Får kanske försöka igen i morgon. När jag kommer hem då så ska jag läsa lite på engelskan och sen sova. Kände nu att jag sjukt trött.
Hoppas ni har haft en bättre dag hehe!


Bjuder även idag på en av mina favorit hopp bilder.. Synd att vinkeln är som den är, annars.. wow den hade hamnat på väggen hemma ! Min fina lilla prinsessa.


Kommentarer
Postat av: Is

sv: jaha okej :)

nej tänkte mig mer ett ridgymnasium.

hade tänkt söka strömsholm men dom har ju ansökningsstopp så..

2011-01-18 @ 19:01:35
URL: http://istenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0